.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به اردوغان
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با حمله به رئیس جمهور ترکیه اظهارات دیروز او درباره حماس را «خطرناک و تحریک‌آمیز» خواند و آن را مردود دانست.
حمله وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به اردوغان

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، شامگاه روز گذشته ، در بیانیه‌ای «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را به بیان اظهارات خطرناک متهم کرد.

 

این بیانیه پس از آن صادر شده است که رئیس جمهور ترکیه دیروز گفت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یک سازمان تروریستی نیست، بلکه «یک گروه آزادی‌بخش است که از خاک خود دفاع می‌کند».

 

اردوغان این اظهارات را در پارلمان ترکیه خطاب به اعضای حزب «عدالت و توسعه» مطرح کرد و در عین حال خبر داد برنامه سفر خود به اراضی اشغالی را به علت جنگ «غیرانسانی» علیه غزه لغو کرده است.

 

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: «اسرائیل با انزجار اظهارات خطرناک رئیس‌جمهور ترکیه درباره سازمان تروریستی حماس را رد می‌کند».

 

رژیم صهیونیستی همچنین در این بیانیه حماس را «یک گروه پلید بدتر از داعش» توصیف کرد و علی‌رغم اذعان شهرک‌نشینان به رفتار انسانی حماس با اسرا، این گروه را به کشتار کودکان و زنان متهم کرد.

 

شماری از شهرک‌نشینانی که برای مدتی تحت اسارت نیروهای مقاومت فلسطین بودند، طی روزهای گذشته در مصاحبه با رسانه‌ها به صراحت اعلام کردند رزمندگان مقاومت رفتاری انسانی با آن‌ها داشته‌اند و به آن‌ها گفته‌اند: «مسلمانان آزاری به زنان و کودکان نمی‌رسانند».

 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی همچنین در بخش پایانی بیانیه خود درباره اردوغان گفت: «حتی تلاش رئیس‌جمهور ترکیه برای دفاع از این سازمان تروریستی و سخنان تحریک‌آمیز او، فجایعی که تمام جهان شاهد آن بود و این حقیقت آشکار که حماس برابر داعش است، را تغییر نخواهد داد».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.